annisss

Alla inlägg under december 2009

Av anna gottfridsson - 31 december 2009 16:03

Tjatja
Har precis kollat klart på Glory road med mamma och malin, den är grymt bra ! 
Nu ska jag gör ordning mig för snart ska vi åka och äta MUMS
Puss <3
  Palex går ut med mina snygga hundar :$

Av anna gottfridsson - 31 december 2009 13:12

Om ca 11 timmar är det 1a januari, alltså ett helt nytt år!
Det betyder
- Ny start
- Nya misstag
- Nya chanser
- Nya vänner


2010 ska verkligen bli bäst!
2009 var också superbra speciellt på sommaren!
Men det ska 2010 lätt klå  


Puss alla söta läsar  
http://www.kalaslagret.se/shop/9625/grp0/grp-gridimage-9e9546.jpg

NYÅR!

Av anna gottfridsson - 31 december 2009 12:40

Tjatja igen  
Vill bara säga att jag är grymt glad eftersom jag nu faktiskt får vara ute på nyår och slipper sitta hemma och tråka YAY!
Klockan sex ska jag mamma pappa och malin åka ner till Lena och Kjell där vi ska äta lite mat och sånt, och sedan efter det ska jag gå till Rebecka och Julia, hoppas det blir superkul  
Jag skriver mer sen när jag kommer hem om hur nyår blev!, och jag lägger säkert in något inlägg innan vi åker till Kjell och Lena, eftersom jag har rätt så tråkigt just nu :$
JAG ÄR GLAD YEAH

Pussis <3
  Me and Palex
  Gammal stekar bild  YEAH

yea

Av anna gottfridsson - 31 december 2009 11:05

Godmorgon !
Vaknade nyss av att mina föräldras kompisar kom in hit, och såklart började alla prata och skratta grymt högt och acepterade inte att jag låg och sov   
Idag är det sista dagen på året, alltså nyår (a)
Just denna dag har jag bestämmt mig för att vara med Rebecka och Julia ett tag, men bara en liten stund eftersom jag egentligen inte får gå ut *suck*
A men hoppas jag får vara ute en liten stund då.
Hihi, ska faktiskt försöka ta bilder idag som jag sedan kan lägga upp   


Hejdå <3
 

Av anna gottfridsson - 31 december 2009 01:34

Tjatja!


Jag kollade som sagt på film med malin nyss, det blev filmen "ONSKAN" den är så grymt bra de filmen    en stor fet tumme upp! hih
Aja, nu ska jag sova tror jag


Godnatt <3
  1 år gammal bild

Av anna gottfridsson - 30 december 2009 23:28

Hejhej, kom nyss hem :),
Jag böejade kvällen med att gå till helena och sedan var vi där en stund och fortsatte med att gå och möta palex, sen gick vi hem till palex och myste , sedan skulle vi gå till jessica och då ringde rebecka och frågade om hon och julia fick vara med oss, och då sa vi ja.
Sedan gick vi alla till jessica, utom helena då för hon gick hem   
Aja, jag var väll hos jessica i 4 min eller ngt,  sen gick jag hem med julia och rebecka för dom skulle hem och då följde dom med mig en bit-
SEN SPRANG JAG RESTEN AV VÄGEN HEM! *applåder*
Aja nu ska jag ner och leta efter en film som jag och malin ska kolla på   
Puss <3

 
Me and sister

Av anna gottfridsson - 30 december 2009 17:03

Asså haha bäst asså.. älskar ica reklamer.  

Av anna gottfridsson - 30 december 2009 16:53

Ursäkta mitt damp inlägg nedanför, men har oerhört mkt damp på mina föräldrar, jag hatar verkligen vuxna ibland, dom kan aldrig låta en leva sitt liv, utan dom ska alltid bestämma och styra över än. Åh hata .
Aja, idag har jag bara varit hemma... kul? nej inte direkt.
Men jag hoppas att jag kan vara med alexandra och helena senare, fast jag vet inte.

Puss
  - Bild från konfirmationslägret i sommras, det var så grmyt kul :)

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards