annisss

Alla inlägg under mars 2010

Av anna gottfridsson - 30 mars 2010 21:58

Tjuuuuuu

Hade äkta vårkänslorna idag när jag och pallan väntade på CP barnen Rebb och Emzo som jobbade extraplugg i skolan så gick vi till vivo köpte kakor och lärre och satte oss ute på en mysig trappa och det var typ fett varmt!  
Sen drog jag och Emma till stan och jag köpte en grym skinnjacka och puder   
Assa shit vad mycket som hände oss idag HAHA


Typ en sak som hände var att det kom en "attention whore" som ba
- Åhh det luktar fjortis här *sniffar lite*

Oc vi sitter helt ointresserade och orkar inte bry oss då säger hon igen fast lite högre
- ÅHHHHHHHH... DET LUKTAR FJORTIS HÄR
sen höll hon på så hela vägen... fyfan asså
Grymt irreterande
  

Pusshej

 

Av anna gottfridsson - 29 mars 2010 21:30

Tjaba tjena hallå!

Har varit med Helena hela dagen efter skolan och letat desperat efter sommarjobb i nästan alla affärer i hela bålsta, men nej såklart tar ingen emot sommarjobbare *suck*
Aja får försöka mer någon annan gång!
Nu ska jag gå och göra ordning mig och sedan sova!
Pusshej
 

Av anna gottfridsson - 28 mars 2010 12:59

Godmorgon bitches

Vaknade för ett tag sen och bestämmde mig genast för att skriva ett oitressant inlägg om vad jag och palla gjorde igår...
Ja.. vad gjorde vi igår egentligen.. vi kolla på film och mysade med godis(jag har godisförbud så åt popiscornis)    jag tror jag ska sluta med mitt godisförbud, känns så onödigt om man inte får något för att inte äta godis, och så ÄLSKAR jag godis   MUMS
Men ska kolla hur länge jag fortsätter   

Idag är det träning och jag taggar just nu genom att dricka SPRITE hehe nej just kidding with YAH!
Klartslut!

Pusshej
 

Av anna gottfridsson - 27 mars 2010 20:03

Tjaba!

Kom precis hem från en bandymatch mot stensture, det gick så jäkla bra första delen av matchen och vi lädde i både första och andra perioderna plus lite av sista, men sedan gjorde dom massa skitmål och vi tappa så jävla mycket, så det blev tillslut 4-2 till dom FAN!
Men det jag hatar mest är att dom var så jävla kaxiga och typ lägger så onödiga kommentarer som

" åhh det där laget har inte vunnit en ända match HAH fyfan vad dom suger" 
  
 Men shit, vi har spelat i typ 1 år nu, och dom har spelat sen dom var 7, HAHA pinsamt att dom nästan förlorar mot oss två gånger xD, liksom vi ägde dom i mer än halva matchen, dom liksom var bra i några minuter när vi inte körde lika bra? Hah, men palla bry sig om några töntar   

Aja nu ska jag äta Mumsig mat   och sen ikväll ska jag ha myskväll hos pallan med några i hennes släkt typ   
Pusshej
 

Av anna gottfridsson - 27 mars 2010 00:41


Godkväll allesammans


Min kväll började med att jag drog till pallan vid typ 6, sedan gick vi lite senare till "kojjan" (ett ställe i skogen) där hade vi super mysigt bara vi två GRR   
Sedan började vi höra ett läskigt ljud, men det visade sig sedan vara runt tjugo grabbar ifrån spånga som hänkade med oss, super snälla grabbar må jag säga!
Sen kom faktiskt jess, sannis och fabian och kanske några fler grabs, fast vet inte   
Haha sen drog vi från kojjan och alla gick runt i Bålsta, och sen skulle det tydligen vara slagsmål mellan några av våra vänner från Bålsta och alla spångabor och vi försökte verkligen hindra fighten, men sedan när båda gängen träffades så blev det först lite puttningar och sedan ett regält slagsmål och jag och pallan stog några meter bort och var typ livrädda sedan kom polarna och typ precis alla personer försvann så jag och pallan försökte hitta alla igen, men ICKE vi hittade bara några få spånga bor som var tvugna att dra hem :( och anton fredrik och dom ifrån bålsta och lite fler människor så vi bestämmde oss att dra hem där vi hade supertrevliigt som vanligt!   

HAHHAHAHA
hoppas ni hade en lika grym fredag som jag och pallan, fast när vi är med i bilden blir allting grymt, tänk hur gottland kommer bli *längtaa*

  
PS: älskar malin som lånar ut sin dator till mig!

Pusshej


Av anna gottfridsson - 26 mars 2010 14:07

Tjuuuuuu

kom hem från skolan för ett tag sen, har varit chill chill och mer chill as usual  
Aja ikväll ska jag leka med Pallan, fast vi ska typ leka lite senare eftersom hennes pappa fyller år *GRATTIS*
Men nu ska jag kolla på skor på nätet, och sedan laga mat till familjen , duktig jag är  

Pusshej

 

Av anna gottfridsson - 26 mars 2010 07:46

Godmorgon folks!

Skrev ingenting igår eftersom jag var med Pallan hela dagen, superkul!.
Orkar inte gå in i detalj vad vi gjorde för jag tror ändå ingen vill läsa det   
Och den 4 april ska vi dra till Gottland, ska bli så JÄVLA kul! Wihoo!  

Aja ska snart dra till skolan, och vill bara säga att jag ser förjävlig ut idag så vill inte lägga upp en dagen outfit idag *som jag alltid brukar göra* hehe   Just kidding!
Men skriver mer när jag kommer hem.

Juste exakt när jag koppla in min skärm i min dator så typ fucka datorn -.-, så Johan håller på att fixa den nu *ooh my hero*  
 

Pusshej
 

Av anna gottfridsson - 24 mars 2010 15:09

Ni kanske inte kommer ihåg det, men förut köpte jag två ramar men tog aldrig kort på dom, och jag lovade att lägga upp bilder på ramarna (kanske inte heh) så här är dom  
Rätt dåliga bilder, men det är dom ROSA ramarna
PS: älskar brudarna i ramerna   
   

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Skapa flashcards