annisss

Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Hejsan hoppsan karlsson

Av anna gottfridsson - 5 maj 2010 20:20

Tjatja bloggen    

Hade nationella prov idag i .. Kemi. Haha, hoppas jag klara G målen iaf men det tror jag   
Idag försökte jag plugga lite, gick väll sådär orkade iaf skriva lite på mitt PM sen tog det stopp!
 
aja imorgon blir det sista skoldagen denna vecka eftersom på fredag blir det MORA med laget!
Grymt taggad!
Hihi  
Peace and love / annis! 
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna gottfridsson - 29 maj 2010 20:57


Nej nu är jag FÖRBANnADGick in på min favoritblogg lipsss.bloggplatsen.se Där ser jag att hon har lagt upp ett schema om vad hon ska göra i veckan, allting stämde, men sen såg jag att hon skrivit "lördag=fest" Fast det var ju en lögn, hon skulle egen...

Av anna gottfridsson - 23 maj 2010 19:53


TJEEEEEEEEEEEEEENAIgår hade alla brudar ett överraskningsparty för Emma som fyllde 16 i måndags, och lenny som fyller år idag faktiskt GRATTIS TILL ER !Allting började bra, tills alla börja bråkao m helt onödiga saker, lite tråkigt faktiskt, menmen s...

Av anna gottfridsson - 20 maj 2010 08:12


PRECIS SOM JAG SA...Jag har otur i lottning...Så inget sommarjobb för mig då, om inte någon typ hoppar av   ATTANS!      ...

Av anna gottfridsson - 19 maj 2010 17:51

Ja, vad ska man säga?Om man kollar på datumen på alla hans videor, så lades den här videon upp 28 april, och nu har han blivit så känd att han har fått vara med i Ellens show osv.SÅ JÄVLA BRA.   Och bara 13 vårarWOOOWlyssna och njut folks ...

Av anna gottfridsson - 19 maj 2010 17:45


Tjenare bloggenIdag hade vi orieteringsdag vid kvarnkojan, vi var tvugna att springa så jädrans långt, men kan bara säga att Malin och jag var grymma  Förutom att jag fick skavsår så Malin var tvungen att stämpla till mig *hehh* Detta inlägg skriver ...

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Skapa flashcards