annisss

Alla inlägg den 16 april 2010

Av anna gottfridsson - 16 april 2010 17:36

Bilder från Gotland



                                        


Påvägen dit var jag sugen på godis MUMS!
Vi tog coola bilder på båten (y)
En annan dag åkte vi till Visby och hitta en porrisfilmis (y)


Vi åt glass!
Pallan gillar glass !
GLASS
HON ÄLSKAR GLASS så hon ....


  TOG MIN GLASS ?!!!!!!


  MUMS / pallan     MORR / ANNA


JAG BLEV ARG!
  MORR
  Palex blev glad..





Sedan åkte vi hem efter några dagar :(


Jag hade coola brillz (TVÅ STYCKEN HUH?) 
 
PALLAN ÅT KEXCHOKLAD (MUMS)


GRR




DET VAR DOM MEST
PUSSHEJ

Av anna gottfridsson - 16 april 2010 16:53

Tjuuu..

Orkar verkligen inte skriva hela tiden i bloggen, men kan lägga in ett inlägg lite då och då  
Aja, idag gjorde jag äntligen min lektion i idrott, när man ska planera en egen lektion och vara ledare för någon klass. Jag ledde 9b, det gick faktiskt rätt så bra  
känns as skönt !

Ska på bio vid 9 någongång, rebecka och pallan beställer biljetter, ska bli super kul!
Jag, rebb julia och pallan ska kolla på flickan från ovan!
Wiho! och jag h ar faktiskt fått min gratisbiobiljett från "tvillingtestet" där man gjorde något konstigt test, AS NICE!

Nu ska jag äta pizza

 

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards