annisss

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av anna gottfridsson - 3 mars 2010 16:36

HAHAHAH
Mycket reklam till tävlingar  
Men vad gör man inte för att vinna stuff?
Aja idag har jag inte gjort något, och nu ska jag nog bara vara hemma eftersom jag inte pallar!
Vet inte om jag ska kolla One tree hill eftersom malin har damp..
Pusshej
 
Blondin så fin.....  IGGA EMMA HEHE :$, nej skojja bara hon är snygg!
Men jaja, jag VILL BLI BLOND IGEN!
ORKAR INTE MED TRÅKIGA BRUNA HÅR!
VILL HA BLONT TROR JAG, har lite blonda slingor nu hih :$

Av anna gottfridsson - 3 mars 2010 16:26


Tänkte bara informera er om att det är fetaste tävlingen i Paows blogg där man kan vinna 3 snygga klockar, jag vet att man säkert inte kommer vinna, men man måste ju alltid ta att föröska, right?  
Aja men besök  tävlingen H Ä R 


Så kanske du har en liten chans att vinna utav alla hennes 100000 besökare  


Jag bara vet att ni vill vara med och tävla när ni ser dessa snygga klockor!
Jag kunde iaf inte hålla mig heh


 





Av anna gottfridsson - 3 mars 2010 16:09

TJABATJENA

Gick precis in på en fett grym blogg, som gör sina egna superfina smycken!
Har kollat igenom bloggen nu, och såg att det fanns enormt många snygga smycken!
Jag bara älskar dom!
Hon gör alla smycken helt själv till riktigt billiga priser.
Här är lite bilder på smycken som hon har gjort, som ni ser är dom riktigt fina.
Hon gör också andra smycken  
Besök hennes blogg på http://www.willmandesign.blogg.se. och köp   
           <------- ett armband hon har gjort till Paow.

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards