annisss

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av anna gottfridsson - 10 mars 2010 19:54

TJABA (igen)

Måste bara säga en sak...
Att i Tisdags eller Söndags på träningen så hade Carola (våran lagledare) med sig super grymma vattenflaskor till laget (BLÅ) som vi ska använda på matcher
AWESOME  
 
Min Vattenflaska! GRR  i know you want it !
 
Min och Jessicas vattenflaska, måste säga att dom blev väldigt söta på bilder :$
 
Hela BUNTEN!

Det är sånna här saker som får mig glad ! :D


VIKTIG INFO
Jag fick en kommentar idag där det stod
"Bra blogg :)"
Det gjorde mig glad :$
För jag får sällan så fina kommentarer :'(

Av anna gottfridsson - 10 mars 2010 15:21

TJABA TJENA HALLÅ!

Jag jobbade jätte bra på franskan idag ! ETT STORT PLUS I KANTEN TILL MIG!

Nu har jag gjort nudlar och ska snart kolla på TV, ska bli en chill dag idag, och snart är det helg!, LIVET ROCKAR.

(för en gångsskull nya bilder) YIHOO
  
KOKAR NUDLAR
 
Häller i krydda
   
SNYGGA MALIN OCH REBBAN IDAG I SKOLAN
BLONDA OCH SNYGGA

 
En hej skylt jag och rebb visade alla glada bilförare påväg hem från dalarna
 
Utanför Rebbans mormors lägenhet SNÖÖ
 
Snygga Rebban och Anna i dalarna!

 
Påväg hem från DALARNA men vi är ändå glada
  Snygg i Rebbs Mössa (var tvungen att lämna tillbaka den samma dag)


Malin gick in åt nudlar gick ut kom in åt banan gick ut medans jag skrev detta inlägg :$
nu är jag klar
PUSSHEJ

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards