annisss

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av anna gottfridsson - 7 mars 2010 19:23

Tjaba!


Är hemma från Dalarna nu, det var super kul!, orkar inte gå in i detalj på vad vi gjorde.
Fredag: Vi anlände dit, handlade var hemma och myste och busade, hoppade i snöhögar utan skor och jacka (a)
Lördag: Då åkte vi till aquanova ett jätte roligt äventyrsbad i Borlänge, där hade vi superkul och blev stalkade av kebab (turk) HAH. Sen åkte vi och kolla i en jätte rolig affär och sedan åkte vi hem till folkan där vi sjöng på scenen med mickar och spela airhockey :$
Söndag: Vaknade och åkte till folkan eftersom jag glömde mobilen där, så det blev inga bilder (a), då sjöng vi lite till och spela ännu mer airhockey och pingis :D
Sen kom jag hem till Bålsta och då var jag med släkten lite sen åkte jag direkt till träningen   
Var väll sådär kul, var inte alls taggad  
Nu springer jag runt som en galning i huset och letar efter ett försvunnet armband -.-
Måste hitta det, eftersom armbandets ägare håller på "åh det kostar 600 bara så du vet blablabla).... jätte kul verkligen,.. inte mitt fel att hon glömde sitt armband-.-
Aja ska kolla på One tree hill nu


JUSTE ÄR ÖVERLYCKLIG .... eftersom morfar var här idag och fixade min dator! så kan vara inne där nu WIIIIIIIIIIHO älskar morfar :')
Det var typ fel på något datorchip eller vad det hette, så vi böt det  
Pusshej


    


ÄLSKAR PALLAN OCH REBBAN PUSS

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards