annisss

Alla inlägg den 26 december 2009

Av anna gottfridsson - 26 december 2009 21:54

Hellu igen ;)
Ska snart kolla på någon film tror jag :O hoppas att någon vill kolla med mig! heh
Det var ju julafton för några dagar sen ju :$ måste bara säga en sak jag fick !
Jag fick denna skönhet
http://www.siba.se/Archive/SE/2/sea6037.jpg
En Ipod shuffle, den är grymt skön att bära med sig och sådant :O
BRA PRESENT :$


Av anna gottfridsson - 26 december 2009 21:28

Nu är jag hemma, fick sälskap utav helena och palex påvägen hem.
Jag var ju som sagt i Kista idag och jag fick ed mig några få saker hem :P, men det var ändå lite saker.

 
Jag köpte:
1 mössa
1 par knästrumpor
1 brunrandig tröja
1 par trosor
1 skärp
1 jeansleggings
1 JÄTTE mysig tröja
Plus ett par jätte cola örhängen som ser ut som skruvar :$ Kolla bilden :$
      



Två snygga bilder på mig och palex i ett omklädningrum.

   


Jag och palex efter vi hade varit i kista!, jag vet jag ser grymt stor ut ! HAH



Här kommer en egobild på mig från när jag var och shoppade med helena dagen innan julafton. Ibland måste man bjuda på sig själv hehe


Av anna gottfridsson - 26 december 2009 19:51

Tja!
Har kommit hem från kista för ett tag sen, och är hemma hos palex med Helena också :D!.
Vi har precis druckit god latte ( Oboy) :$
Lägger in bilder när jag kommer hem
 

Av anna gottfridsson - 26 december 2009 08:41

Godmorgon !


Idag ställde jag larmet på typ kvart över 8 eftersom jag ska åka tio över tio tåget till stan med Alexandra    Vi ska såklart shoppa på mellanddagsrean. Och det är tydligen 50% rabatt i hela gina  YAY!
Men skriver mer vad jag har köpt osv när jag är hemma  
  Snygg bild på mig och palex ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards