annisss

Alla inlägg den 29 december 2009

Av anna gottfridsson - 29 december 2009 19:53

Heej !
Idag var jag som sagt med Rebecka :O, vi var hemma hos henne ett tag och gick sedan hem till Elias och hämtade hennes vän Malmö Julia och vi gick hem till mig och hämtade träningssaker.
Sedan gick jag till Palex och var där ett tag med hennes småkusiner, sedan åkte vi till Bandyträningen.
Det var väldigt oseriöst idag vilket inte var så roligt, jag gillar seriösa träningar mer, men men.. Efter träningen fick vi fick hela laget  MUMS!   
jag tror att vi fick fikat för att vi nästan vann vår förra match 2-1 :O, haha låter lite fel men ändå, vi är ett nybörjar lag typ, så det är ett stort steg upp att bara förlora med 2-1 :)
Aja ska typ duscha nu och sedan fråga mamma om hon vill kolla film med mig  

Pussis  

Av anna gottfridsson - 29 december 2009 12:49

Godmorgon :D
Idag ska jag leka med Rebecka en liten stund :O och sedan leka med palex SUPERKUL!
Vill bara säga att mitt förra inlägg var helt oseriöst, jag skulle aldrig skära mig med en rakhyvel, eftersom jag inte ens var sur på emma, utan jag drev :D Hade sett att jag hade fått lite kommentarer om det :O, det var snällt att ni brydde er iallafall :$
Men jag skär mig absolut inte  hihi   
Puss
  Kolla hur glad jag är liksom :$

Av anna gottfridsson - 29 december 2009 00:34

Emma la på när jag pratade i telefon med henne.. jag blev väldigt väldigt ledsen och arg, ARG OCH LEDSEN.

Jag gick in till badrumet och hämtade en rakhyvel och gjorde en sak.. så nu känns allting mycket bättre. Men jag vet inte om jag kommer kunna glömma det hon  gjorde mot mig.
Men som sagt tiden läker alla sår
SKA SOVA NU
PUSS HEJ
  - såhär känner jag mig just nu.

Godnatt my babes
love yah...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards