annisss

Alla inlägg den 28 december 2009

Av anna gottfridsson - 28 december 2009 23:17

HEEEEEEJ
just nu pratar jag med en söt flicka som heter emma :D
hon har också skaffat en ny blogg som är super fin.! :D
www.emmmmis.bloggplatsen.se


Jag fick en fråga på min blogg från en hemlig person
Frågan löd "Vilken godissort gillar du mest"
SVAR: Jag har ingen favoritgodissmak utan jag äter allt som är gott MUMS :$
HIHIHI
hoppas att mitt svar var bra
HEHEHE
Jag har precis kollat klart på Alvin och gänget nu :D
DEN ÄR SERIÖST BÄST
  
HEJDÅ


  - gammal bild på Emma, RIKTIGT SNYGG

Av anna gottfridsson - 28 december 2009 20:52

Hejhej :D
Den här dagen har spenderats med Helena, hon ringde mig imorse och frågade om jag ville hänga med till stan, självklart sa jag ja. Det var super mysigt att gå runt i stan, helena shoppade och jag gick bara med som sällskap :$.
Vi såg faktiskt KISSIE på gina :$ hahahah det var lite kul.
Snart ska vi kolla på Alvin och gänget med varm oboy efter att malin har kollat klart på en Wallander. MYSIGT!
Puss alla söta  
 

Av anna gottfridsson - 28 december 2009 13:02

På den här bloggens högersida finns det massor med kategorier,
kategorien längst ner är "bloglovin" klickar ni på den så kan ni följa min blogg genom den hemsidan och inte missa någon utav mina fina blogginlägg
jag är själv medlem där och följer andras bloggar och det är super bra
BLI MEDLEM DÄR


 
Klicka på den här


Följ annisss med Bloglovin'






Av anna gottfridsson - 28 december 2009 12:50

Godmorgon alla mina läsare (Helena)

Idag vet jag inte vad jag ska göra , hoppas jag kan va med någon!
Just nu sitter jag vid datorn och äter ..... lite godis hehe
jag vet inte vad jag ska skriva för något i bloggen :$ Något förslag ?
Ehm ingen kommer ändå kommentera med ändå
Nu ska jag dusha,

PUSSIS
 

Av anna gottfridsson - 28 december 2009 01:01

Har precis kommit hem från Kista .
Jag var där med Jessica, Malin och Iza och kollade på boi :P AVATAR !
Den var faktiskt super bra !
Vi gick först omkring i stan och shoppade lite, jag köpte en tröja och strumpbyxor.
Sedan kollade vi ju på bion  


Super rolig kväll!
Bilder lägger jag upp senare för jag ska sno dom från jessicas blogg senare  Busigt jag vet
 
Nu ska jag gå in på facebook och sådant och sedan sova tror jag
Puss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards