annisss

Alla inlägg den 30 december 2009

Av anna gottfridsson - 30 december 2009 23:28

Hejhej, kom nyss hem :),
Jag böejade kvällen med att gå till helena och sedan var vi där en stund och fortsatte med att gå och möta palex, sen gick vi hem till palex och myste , sedan skulle vi gå till jessica och då ringde rebecka och frågade om hon och julia fick vara med oss, och då sa vi ja.
Sedan gick vi alla till jessica, utom helena då för hon gick hem   
Aja, jag var väll hos jessica i 4 min eller ngt,  sen gick jag hem med julia och rebecka för dom skulle hem och då följde dom med mig en bit-
SEN SPRANG JAG RESTEN AV VÄGEN HEM! *applåder*
Aja nu ska jag ner och leta efter en film som jag och malin ska kolla på   
Puss <3

 
Me and sister

Av anna gottfridsson - 30 december 2009 17:03

Asså haha bäst asså.. älskar ica reklamer.  

Av anna gottfridsson - 30 december 2009 16:53

Ursäkta mitt damp inlägg nedanför, men har oerhört mkt damp på mina föräldrar, jag hatar verkligen vuxna ibland, dom kan aldrig låta en leva sitt liv, utan dom ska alltid bestämma och styra över än. Åh hata .
Aja, idag har jag bara varit hemma... kul? nej inte direkt.
Men jag hoppas att jag kan vara med alexandra och helena senare, fast jag vet inte.

Puss
  - Bild från konfirmationslägret i sommras, det var så grmyt kul :)

Av anna gottfridsson - 30 december 2009 14:40

CPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCP
 HATAR ALLT, CP, HATAR MITT LIV
ÅH ÄCKEL CP DÖDA MIG, eller nej döda mina cp föräldrar.
Åh jag känner mig så grymt ensam nu för tiden..
Har absolut ingen att prata med.
Och har typ ingen att leka med, alla är alltid upptagna.
hatar livet


HEJDÅ!..

Av anna gottfridsson - 30 december 2009 12:04

Godmorgon allihopa :O
Vaknade nyss av att mamma och pappa som vanlig ska skrika osm fan utanför mitt rum -.- Aja någongång måste man gå upp ju. Idag vet jag faktiskt inte all vad jag ska göra. men vi får se vad jag hittar på senare.


Puss


Jag bara älskar den här låten!, lyssnade alltid på den när jag var liten,
man blir så grymt glad av den
 

Av anna gottfridsson - 30 december 2009 01:03


Super bra låt!
One love - David Guetta  

Av anna gottfridsson - 30 december 2009 00:08

Tja ;)
Kollade nyss på Sagan om konungens återkomst med mami, den var super bra fast vi kunde inte se exakt i slutet eftersom vi hade glömt spelat in i slutet HEHE :$ Men den var bra!
Nu ska jag nog sova tror jag, , jag kom på att jag aldrig laddar upp bilder längre :O
så här kommer en gammal bild eftersom jag inte orkar ladda upp massor med nya bilder varje dag.
Nu kom lisa in i mitt rum och började mysa med mig :$, .... nu gick hon ut hehe
Godnatt  
  Söta lisa HIH
  Bild på mig och diva (min hund) i sommras
nu får ni massor med bilder på mina djur också hehe, jag har en till hund också bara så att ni vet  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards