annisss

Alla inlägg under december 2009

Av anna gottfridsson - 28 december 2009 20:52

Hejhej :D
Den här dagen har spenderats med Helena, hon ringde mig imorse och frågade om jag ville hänga med till stan, självklart sa jag ja. Det var super mysigt att gå runt i stan, helena shoppade och jag gick bara med som sällskap :$.
Vi såg faktiskt KISSIE på gina :$ hahahah det var lite kul.
Snart ska vi kolla på Alvin och gänget med varm oboy efter att malin har kollat klart på en Wallander. MYSIGT!
Puss alla söta  
 

Av anna gottfridsson - 28 december 2009 13:02

På den här bloggens högersida finns det massor med kategorier,
kategorien längst ner är "bloglovin" klickar ni på den så kan ni följa min blogg genom den hemsidan och inte missa någon utav mina fina blogginlägg
jag är själv medlem där och följer andras bloggar och det är super bra
BLI MEDLEM DÄR


 
Klicka på den här


Följ annisss med Bloglovin'






Av anna gottfridsson - 28 december 2009 12:50

Godmorgon alla mina läsare (Helena)

Idag vet jag inte vad jag ska göra , hoppas jag kan va med någon!
Just nu sitter jag vid datorn och äter ..... lite godis hehe
jag vet inte vad jag ska skriva för något i bloggen :$ Något förslag ?
Ehm ingen kommer ändå kommentera med ändå
Nu ska jag dusha,

PUSSIS
 

Av anna gottfridsson - 28 december 2009 01:01

Har precis kommit hem från Kista .
Jag var där med Jessica, Malin och Iza och kollade på boi :P AVATAR !
Den var faktiskt super bra !
Vi gick först omkring i stan och shoppade lite, jag köpte en tröja och strumpbyxor.
Sedan kollade vi ju på bion  


Super rolig kväll!
Bilder lägger jag upp senare för jag ska sno dom från jessicas blogg senare  Busigt jag vet
 
Nu ska jag gå in på facebook och sådant och sedan sova tror jag
Puss


Av anna gottfridsson - 27 december 2009 14:00

Godmorgon :)
Vaknade för ca en timme sen, och har absolut ingenting att göra idag :O
Men vi får se vad jag gör.
Jag saknar Rebecka och Emma enormt mycket! Dom har varit borta aldeles för länge nu  


Lite bilder på sötnosarna
Ett år Gammal - Anna emma
Typ 2 år gammal - jag och emma
  1 och ett halft år gammal kanske - jag och rebecka

  1 år gammal - anna rebecka
Ett år Sen , Rebecka Anna


Sommras - Emma anna
  Några veckor sen - Anna Emma       


- Några dagar sen - Anna rebecka
HAHAHAHA en 2 år gammal bild på oss tre  HAHA 

Av anna gottfridsson - 26 december 2009 21:54

Hellu igen ;)
Ska snart kolla på någon film tror jag :O hoppas att någon vill kolla med mig! heh
Det var ju julafton för några dagar sen ju :$ måste bara säga en sak jag fick !
Jag fick denna skönhet
http://www.siba.se/Archive/SE/2/sea6037.jpg
En Ipod shuffle, den är grymt skön att bära med sig och sådant :O
BRA PRESENT :$


Av anna gottfridsson - 26 december 2009 21:28

Nu är jag hemma, fick sälskap utav helena och palex påvägen hem.
Jag var ju som sagt i Kista idag och jag fick ed mig några få saker hem :P, men det var ändå lite saker.

 
Jag köpte:
1 mössa
1 par knästrumpor
1 brunrandig tröja
1 par trosor
1 skärp
1 jeansleggings
1 JÄTTE mysig tröja
Plus ett par jätte cola örhängen som ser ut som skruvar :$ Kolla bilden :$
      



Två snygga bilder på mig och palex i ett omklädningrum.

   


Jag och palex efter vi hade varit i kista!, jag vet jag ser grymt stor ut ! HAH



Här kommer en egobild på mig från när jag var och shoppade med helena dagen innan julafton. Ibland måste man bjuda på sig själv hehe


Av anna gottfridsson - 26 december 2009 19:51

Tja!
Har kommit hem från kista för ett tag sen, och är hemma hos palex med Helena också :D!.
Vi har precis druckit god latte ( Oboy) :$
Lägger in bilder när jag kommer hem
 

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards