annisss

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av anna gottfridsson - 6 januari 2010 23:29

Tjaaaaaau,
Kom precis hem från en mysig kväll med palex iza och pezzy. Jag och palex började kvällen med att vara hemma hos henne och busa, sedan drog vi och kolla på p94 - damlaget i hallen där vi träffade iza jessica och alex. Sedan gick jag palex iza och jerran hem till jerran och iza och spelade sällskapsspel. KUL.
Juste måste säga att jag och iza är grymt coola som vågade åka moppe idag i kylan. vi åkte till alexandra och sedan rebecka . GRYMT COOLT.

det var i stort sätt allt.
Pussis <3
 

Av anna gottfridsson - 6 januari 2010 15:28

Tjatja, alexandra skrev ett sms till min fina vackra mobil att stället hon skuille pierca sig på var stängt idag, fast inte brydde vi oss om det nej, istället så bestämmde vi att vi skulle leka iaf !
Så nu ska jag bara kleta på mig lite maskara och gå ut och möta palex, skriver mer ikväll om vad vi gjorde osv :) HIHIH
pussis. <3

 

Av anna gottfridsson - 6 januari 2010 13:56

ÅH YEEEES :D
Mamma hittade nyss min mobil den låg i martins rum -.-
JAG ÄR LYCKLIG :D
Puss hej :D <3

Av anna gottfridsson - 6 januari 2010 12:39

Godmorgon alla söta läsare  
Vaknade nyss, och har fortfarande inte hittat min mobil, det ör helt SJUK! jag fattar inte vart den ligger :S, men jag och mamma ska åka till hallen lite senare när pappa är hemma med bilen för att leta lite där, eftersom jag var där igår.
Håll tummarna på att jag hittar mobilen !
Nog med det där, idag ska jag och helena följa med palex och pierca tungan, hah nu ska hon iaf göra det :), men vi får se när det blir eftersom jag inte har någon mobil kan jag inte göra den vanliga rutinen att sms och fråga :'( utan jag måste ringa från hemtelefonen *snyft*
Hoppas ni gillade power puff pinglorna videona hihi
Pusshej<3
 

Av anna gottfridsson - 6 januari 2010 00:20

JAG HAR PANIK!
Jag hittar intemin mobil, har letat överallt, jag vet inte vart jag har lagt den.
Helvete! jag hatar att mobiler alltid kommer bort, speciellt alla mina mobiler. Dom som känner mig vet att jag ALLTID slarvar bort min mobil.
Alla sover och jag springer runt som en dåre och försöker hitta den, men den finns ingenstans, jag orkar inte mer. Och självklart är den på ljudlöst..

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards