annisss

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av anna gottfridsson - 31 januari 2010 19:27

hellu!

Nu är jag hemma igen   

Ska berätta lite vad som hände igår och vad som har hänt idag.

Igår
: först var det ju som sagt match, det gick inte så jätte bra, men jag gjorde ett mål :D, och jag fick vara forward som jag verkligen älskar att vara , brukar igentligen vara back, men får vara forward ibland!, aja efter matchen drog jag inte till palex som planerat, utan jag var tvungen att åka till mormor och morfar och vara där ett tag och äta middag, riktigt mysigt :D. Ci fick också ta hem våran nya bil WIHO!, Sen påvägen hem släppte mamma av mig hos palex, där och helena var, vi gjorde inte så mycket utan vi kollade på gamla bilder, och spelade spel i några timmar HAHA, Sen skulle helöena hem och så snälla som vi är följde vi med henne hem, sen myste jag och Pallan bara hemma hos henne och busringde några töntar :O.

Idag:
Vi vaknade vid halv 1 och låg i sängen ett tag, sedan åt vi frukost, och spelade mariokart. Sen blev det av till träningen, SUPERKUL.
Fast ska duscha nu
PUSSHEJ

 
Min första egopic någonsin :$ för några år sedan

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards