annisss

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av anna gottfridsson - 16 januari 2010 20:28

Tjatja
Hemma från matchen nu, det blev 3-0    väldigt tråkigt eftersom vi spelade väldigt bra oich på första och andra perioden stog det 0-0 ... Men sånt är livet och vi fick ju en gratis macka från kiosken efter matchen det gillar vi  nu har jag iaf duschat och gjort iordning mig och ska snart gå till izabelle, vi ska ha en filmkväll tror jag , SUPER MYSIGT eftersom jag inte brukar vara med henne så ofta  
ha en bra lördag alla söta
PUSSIS <3

 

Av anna gottfridsson - 16 januari 2010 13:55

Har ändrat min header lite snabbt nu, för den andra såg ut som bajs!,
Men jag fick en kommentar av söta izabelle som sa att hon skulle försöka hjälpa mig, så ska fråga henne sen när hon har tid !
ÄLSKAR DIG IZABELLE DU ÄR SÖTASTE SÖTNOSEN I VÄRLDEN
  (och det säger jag inte bara för att hon ville hjälpa mig med min header)

Av anna gottfridsson - 16 januari 2010 12:50


Godmorgon alla snygga !

Jag tänkte bara skriva ett litet snabbt morgon inlägg för att ni ska kunna ha något att läsa liksom   . Idag är det MATCH wihoo!, Matchen är klockan 6 i bandyhallen här i bålsta , så det är bara kolla,   . Innan bandy matchen vet jag inte vad jag ska göra med ska försöka hitta på något, skriver mer senare!

PUSSIS <3
 

Av anna gottfridsson - 16 januari 2010 00:49

Tjatja
kom precis hem från våran "tjejkväll" hos palex, det var super mysigt och vi kollade på en lite läskig skräckfilm. Efter det gick alla ut på en sväng och lämnade av först pezzy sedan mig och Emma, så vi hade en mysig tur hem hihi  
Jag tror att det kommer bilder från tjejkvällen senare, fast det beror på om Helena eller Palex laddar upp några bilder som jag kan baxa! hehe.
A men det var allt jag skulle skriva idag, skriver imorgon också såklart 

Puss puss sov gott <3
 

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards