annisss

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av anna gottfridsson - 10 januari 2010 22:31

Förlåt för att jag inte har skrivit någonting idag, har hlt enkelt varit för upptagen ;).
Det började med att palex kom imorse för att hon hade lust?, vi satt och kolla på tv och så drog hon klockan 4. Sen skulle jag plocka in julsaker och sådant stuff och gjorde nudlar för att sedan dra till träningen. Träningen var SUPERSKOJ, och jag fick också reda på att jag ska vara med på match på tisdag kulkul. Efter träningen var jag med emma och vi skulle ha en myskväll och kolla på film, men hon var tvungen att dra vid 10 :(, men vi kollade lite på scream iaf (a). Och just nu kollar jag på scream med malin och malin den är så jävla kul ;) fast det är reklam, men jag tror att den har slutat nu ;O
Pusshej<3


 

Av anna gottfridsson - 10 januari 2010 00:00

Tjatja.
Klockan är exakt 00.00 nu :$ hihi.
Idag var jatg som sagt med helena, vi åkte PULKA, så grymt kul, fast det var väldigt kallt så vi drog oss hem efter några åk ;), Sedan kom Emma o malin  och var med på sälskapsspel.
Sedan drog vi till Palex, där vi busade. Sen orkaade vi inte vara inne, så vi drog ut vilket inte var kul eftersom jag höll på att dö i kylan. Hade nog ingen känsel i någon kropsdel, elller jo magen, men inget annat. Det sved överallt, ja inte så jätte kul helt enkelt. Men sen kom vi hem till Emma vilket var enormt skönt att få värma sig. Jag drog hem från Emma för några minuter sen, och nu sitter jag här och ska ta bort smiket och sådant.
Jag vill också säga att jag saknar rebban :( eftersom vi inte har lekt på grymt länge ju :O
Puss <3

 

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards