annisss

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av anna gottfridsson - 8 januari 2010 19:36

Halloj.
Idag har jag inte gjort ett piss, utan har bara kollat på one tree hill, och tagit det lugnt, har inte haft någon stor lust att gå ut så jag bestämmde mig helt enkelt att vara hemma hela dagen    Det är alltid skönt att vara det någon gång. Men nu ska jag nog kolla på film tror jag.
Ha det så kul.
Pussis <3


Lite busted med att inte jobba på lektionen va? palex och rebban på bild
     
SÖTNOSAR

Av anna gottfridsson - 8 januari 2010 13:47

Godmorgon världen.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, men vi får se.
Har precis duschat och känner mig enormt fräsch (stavning?) eftersom det var ca en månad sen jag duscha sist. hehe.
Nu ska jag lägga mig i malins säng *busigt* och kolla på one tree hill!
 
 

Av anna gottfridsson - 8 januari 2010 00:23

Eftersom jag inte har laddat upp nya bilder på enormt länge så tänkte jag ladda upp lite bilder som jag hade på min mobil. Fast iof är dom inte direkt nya, för det kommer inte bilder från idag men det kommer en osminkad bild på mig och lite nyare bilder istället för dom ca 1 år gammla bilderna jag alltid lägger upp , Haha. Enjoy.
            
Ah det kom 5 bilder iaf. *applåd*
1. osminkad anna heh
2. min och palex grymma tomteblosssak, erkän att den är lite ball iallafall
3. min fina nagell med stjärnor och glitter saker på :$
4. Jag och nattis på vår förra match
5. Jag och emma är coola.
Jag ska försöka lägga in flera nya bilder men har en så enormt dålig mobilkamera. Men ska försöka, för vem vill läsa en blogg utan bilder?, inte jag iallafal
l   

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards