annisss

Alla inlägg under januari 2010

Av anna gottfridsson - 2 januari 2010 22:30

Hellu,
sitter här med en skål med fuktsallad som jag har gjort själv, har precis kommit hem från en super kul kväll med emma palex och några.
Dagen blev inte som förväntat eftersom alexandra tydligen inte skulle ta piercing idag så det blev istället att vi lekte. Vi var först hos mig och åt och spelade ..... rebubble.. hehe. Sedan kom emma och vi drog ut och hade super kul på vägen. Sen frös vi och gick till Patrik där vi kollade på harry potter 4. Sen kom wickman, freddan, hugo, anton också. Sen  var vi hos hornö resten av kvällen. Eller vi gick ut ett litet tag men pallar inte skriva om det.
Sedan gick jag och emma hem tillsammans eftersom vi bor nästan grannar (a)
Det var allt.
Pussis ! <3
 

Av anna gottfridsson - 2 januari 2010 13:14

Godmorgon allihopa
Idag ska jag följa med palex till stan eftersom hon ska ta tungpiercing. Sanna skulle också följa med . Efter det så ska jag leka med palex och då kanske vi träffar någon skojjig
Jag fick reda på idag att det ändast är en vecka kvar på lovet, 1 VECKA , åh nej. orkar inte skolan
Jag skriver mer ikväll, för nu ska jag nog duscha.
Puss<3
 



Av anna gottfridsson - 2 januari 2010 01:40

Godkväll!
Jag var ju som sagt med alexandra idag, vilket var en enormt bra första dag på detta år, jag bara älskar den bruden asså! Vi var inne hela tiden, förutom när vi skulle gå hem till mig så vi gjorde grymt roiga videor HAHA.
Aja hemma hos palex så myste vi i hennes säng och gjorde en porrvideo GRrrr  
haha så spelade vi kortspelet "ge och ta" där vi istället för dricka, fick äta MASSOR med chilinötter utan att dricka vatten hah, det gjorde att båda våra tungor brände super mkt!
Sen drog vi hem till mig och spelade REBUBBLE,  vi ägde såklart sönder på det spelet och levlade fan hela tiden ! och det gäller att vara grymt koncentrerad, vilket vi var!
fast vi var ju absolut inte så seriösa att vi typ började slå i datorskärmen om vi förlorade, nej det skulle bara vara pinsamt ju  
Jag har kommit på att jag aldrig tar nya bilder :'( men det är bara för att jag bara har en systemkamera som är alldeles för stor för att ta med ut, och min mobilkamera tar grymt dåliga bilder! men ska försöka fixa flera bilder   
Puss<3
  Snygg bild på mig med en godisbit i munnen. Såklart är denna bild ganska gammal eftersom i år får jag ju inte äta godis :D har klarat mig idag iaf (eller jag åt faktiskt en klubba typ vid 12slaget) men det gills inte!

Av anna gottfridsson - 1 januari 2010 18:36

Tjatja, ska möta palex nu! men vill bara testa att ladda upp dagens outfit :$


  Dagens outfit (neutralt men ändå super skönt)   
Och såklart dom FINA örhängena jag fick av izabelle :$, ( man ser dom lite på bilden)
   Jag och malin gillar tomtebloss inomhus!
klicka för större bild


NU MÅSTE JAG SKYNDA MIG HEJDÅ

Av anna gottfridsson - 1 januari 2010 17:04

Mina nyårslöften!


* Godisförbud! (ska verkligen försöka, vi får se hur länge det går)
* Sluta blogga. NEJ JAG SKOJJA HIHI
* Verkligen leva livet och inte vara blyg,
* Göra 2010 till världens bästa år!
* Koncetrera mig i skolan SUPER MYCKET!
* Få bättre betyg!



HOPPAS JAG HÅLLER NÅGOT AV DOM !

ge gärna förslag om några mer nyårslöften jag borde ha :$

Av anna gottfridsson - 1 januari 2010 16:53


Tjatja,!
Idag vaknade jag kvart i 3! fyfan, det känns inte bra asså. Det känns som att jag har sovit bort hela dagen, eftersom nu när man kollar ut så är det helt kolsvart, det känns inte kul. Efter jag vaknade satte jag på Tv där det var 2 filmer (Air buddy) tror jag den hette om buddy (en hund) den var super bra. Hihi. Nu sitter jag här vid datorn i en tröja som jag sov i, hah, men efter maten ska jag faktiskt vara med Palex vilket ska bli super kul eftersom hon är en så grymt söt flicka  
HaHAH
Nu ska jag nog spela Bubble struggle på Facebook hehe, fast har kommit till en bana som jag INTE klarar  
Pussis <3
   Alexandra är SÖTAST

Av anna gottfridsson - 1 januari 2010 01:56

Okej jag skriver nu vad jag gjorde ikväll!
Jag var med Julia och Rebecka som sagt och vi drog ut ett tag först och tände tomtebloss och frågade massor om tändare, sen gick vi in för att det var så grymt kallt! Sedan ringde vi massor och haha, sen kom alexandra jessica och helena och vi följde med dom till en "fest" där vår tränare var -.- men vi drog därifrån ganska snabbt eftersom vi ville fira tolvslaget på något annat ställe men god dircka HIHI! efter tolvslaget gick vi tillbaka till "festen" vilket var grymt BORING så vi gick till dumpers och åkte där på en gammal och söndrig pulka och några plastpåsar som vi hittade  
Det var nog det mesta vi gjorde, det var rätt kul faktiskt! helt ok!
Aja ska borsta tänderna och det nu och sen ska jag sova, har inget att göra .   Hihi
pusshej!


Av anna gottfridsson - 1 januari 2010 01:05

Tjatja, nu är jag hemma igen.
Nu är det 2010 ! helt sjukt!
Nyårsaftonskvällen har varit helt ok faktiskt ;') inget alkohol blev det ju, men man kan ALLTID ha kul utan alkohol
Skriver mer imorgon hur det var  
Och seriöst nu är det bara några månader kvar tills sommaren börjar ! WIHO, shit vad tiden går snabbt
Puss<3
 
Gammal bild (a) tog inga idag :'( ELLER IGÅR mena jag..:'(

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards