annisss

Alla inlägg under januari 2010

Av anna gottfridsson - 5 januari 2010 23:50

Hejhej.
Har precis kollat på paradise hotel, det var verkligen grymt spännande, och typ alla splittrades, helt crazy asså ;), men jag missade två avsnitt utav paradise hotel igår och jag har typ väntat hela dagen efter att dom ska komma på nätet, och nu ÄNTLIGEN har dom kommit så ska kolla på dom.
Asså låter som äkta paradise hotel freaket... fast det är jag inte.... skoja klart jag är? hihi.
Pussis.<3

 
Medans jag kollar på paradise hotel får ni njuta av en uber snygg bild på mig och emma för ca 2 år sen.

Av anna gottfridsson - 5 januari 2010 22:42

Hellu.
Kollar just nu på paradis hotel, eller inte just nu eftersom det är reklam. P H är seriöst det bästa programmet någonsin. Så grymt spännande. Hhi
Hade som sagt träning idag vilket var helt ok.
Vet inte riktigt vad mer jag ska säga men jag tror jag skriver ett till inlägg lite senare.

  Sjukt gammal bild

Av anna gottfridsson - 5 januari 2010 12:42

Godmorgon Godmorgon Godmorgon!
Idag har vi träning YEEAH. Fast tränarna är inte där så Carola och mamma kommer träna oss då, vi får se hur det går.  Innan träningen orkar jag inte göra något, jag tror jag bara kommer ta det lugnt.
Här kommer en suverän låt ;)



 

Av anna gottfridsson - 5 januari 2010 02:10

Jag gick runt lite på gamla bilder på bdb och hittade då mina nyårslöften förra året!
Vi får se vilka jag klarade.



*bara äta LITE godis på lördag ööööh

*Jag ska vara mkt gladare mot alla istället för att vara så deppig utan någon anledning
( Jag vet inte om jag klarade det, jag var väll previs som förra året.. okej lite bättre)
*
jag ska bara leva livet
ööööh (nej inte tillräkligt)

*
jag och emma ska inte bråka så  mkt som vi gjorde 2008 (mitt och emmas nyårslöfte)ööhhhhh Wiho ett avklarat.

*Mitt och palex hemliga nyårslöfte
ööhhhhh



Jag lykades klara två nyårslöften !, men ja de första blev ju ett fetstort kryss över   

Av anna gottfridsson - 5 januari 2010 01:23

Hellu.
Jag har inte haft någon tid till att skriva idag, eftersom jag helst inte vill skriva när jag är med vänner, så jag känner att det blir bättre ifall att man skriver lite senare på kvällen. Men  självklart ska jag  försöka updater på dagarna också. Amen idag har jag varit med alexandra hela tiden, vi var typ hemma och chilla till kanske 5 då vi drog hem till palex och gjorde ordning oss för att sedan gå ut och vara med randen och jesper. Det var inte speciellt kul eftersom att vi senare var med Joel och hans vänner? och den ända sociala mot mig och palex var Randen. A men sen drog ci hem till mig och har precis kollat på Catch a fire, men palex kunde tyvär bara kolla på halva.
Men ska kolla in bloggar och så vidare, eftersom det var et tag sen jag gjorde det ;).
Pussis<3
  Älskar dig palex.

Av anna gottfridsson - 4 januari 2010 14:27

Godmorgon.
Jag och palex vaknade av att mamma kom och väkte oss   
Och nu ligger vi här i sängen.. eller okej palex gör, men ändå. Vet inte vad vi ska göra idag, fast alexandra ska kanske... bara kanske ta piercing här i bålsta idag. KUL
Nu ska jag besöka min kära bdb .
Pusshej <3

ARIEL   

Av anna gottfridsson - 3 januari 2010 00:00

TJA !


Ursäkta för dålig uppdatering, men alexandra kom till mig i morse med frukost MUMS
Sen har jag varit med henne resten av dagen, har också haft en super rolig bandy träning. Efter det kom jag hem och var med palex så har inte haft någon chans att uppdatera. Hon ska sova här yeeah!. Nu ska vi spela rebubble. Det är kul .
har inget att skriva,
Puss.
  Dessa örhängen köpte jag till malin. DOM ÄR FINA

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards