annisss

Alla inlägg under januari 2010

Av anna gottfridsson - 23 januari 2010 13:11

TJABATJENA HALLÅ!
Hra precis kommit ut ur duschen och sitter här i en jeettte fin handduk !
Ska snart gå till Rebecka, ska nämligen leka med henne!, hon haqr varit sjuk i flera veckor nu så har inte träffat henne på riktigt länge så ska bli SUPER SKOJ YEAH!
PS: jag har faktiskt hållt mitt godisförbud än så länge och det går super bra! hihi.

DAGENS FRÅGA?
- Hur länge tror ni att jag håller mitt godisförbud?
Ni får en puss om ni gissar rätt!
Må bästa läsare vinna ! (a)
  Mysig bild från konfan i sommras, ett tips till alla er yngre, KONFIRMERA ER! så jävla kul  

Av anna gottfridsson - 22 januari 2010 23:18

GOD KVÄLL!
Var ju som sagt i enköping idag, och vi slössade 24 kronor på att få ett nummer till brandmannen som fixade sommar jobb... CRAP! A men sen va jag med helena emelie och malin vo gjorde grymma danser som kanske kommer upp senare men vi har lite problem med youtube, men kanske imrogon, om ni änns vill ha in videor?  
Aja nu har alla iaf gått hem och jag ska nog sova för har ändå inget att göra   .
Godnatt

 

Av anna gottfridsson - 22 januari 2010 15:29

Tjatja
Idag är det ju fredag oc jag ska vara med söta helena, hon kommer hit snart och vi ska dra till enköping ;). Idag i skolan var det precis som vanligt så inget att berätta därifrån! Men jag ville bara skriva ett inlägg idag. hihi.
Pussis <3

 

Av anna gottfridsson - 21 januari 2010 22:16

hallåja!
Jag och Helena träffades en snabbis för att som sagt dra till brandstationen och fråga om sommarjobb, men dom hade ändrat något just iår att man inte fick ta emot praoelever i bålstas brandstation.. så då ska vi dra till enköping imorgon och fråga enköpings brandstation .
Aja efter det drog jag hem och sedan fortsate mot emma vi sjorde inget speciellt bara hade det allmänt myspys (inte lebb) skoja ? klart?
Pussis <3

   

tja

Av anna gottfridsson - 21 januari 2010 15:11

Halåja
Kom precis hem från en enormt chilldag i skolan, ända lektionen vi hade som var jobbig var väll Franska, som alltid är tråkig -.- Aja nu sitter jag här och väntar på att helena har slutat för vi ska nämligen till brandstationen :)
Pussis <3

 

Arg

Av anna gottfridsson - 20 januari 2010 22:24

Shuuubree
Hemma från träingen nu , eller träningarna menar jag (a) vi har som alltid dubbelträning på onsdagar eftersom vi först tränar med p96 *tråkigt* sedan efter deras träning får vi vara med och träna med f96, roligt, rolig!.
Alltså det känns som att min blogg är helt ointressant, liksom vem vill läsa om ens dagar hela tiden? man vill ju att det ska stå lite mer roliga saker, men jag har ingen aning om vad, så jag skulle bli super glad om ni har några braiga tips om vad ni vill att jag ska skriva mer och mindra av i bloggen!
Jag vet att jag inte har många besökare, men något tips måste jag väll ändå få? eller är ni så lata att ni inte orkar klicka på "kommentar" knappen? nej det hoppas jag inte !  
SÅHÄR ARG BLIR JAG OM NI INTE KOMMENTERAR OCH GER MIG TIPS
 

Av anna gottfridsson - 20 januari 2010 17:18

Tjatja alla bloggläsare   
Idag har jag haft skola as usual, vi hade en SET lektion där våran klass tränar på en kabare som vi ska spela upp någon gång i maj, superkul asså! Men efter skolan drog jag hem och kolla på PH så jävla spnnande! älskar't!. Men fick just reda på att jag ska träna så måste skynde mig!
Åh juste, jag har sålt as mkt kakor idag! så har bara ett fåtal stycken! säg till om ni vill ha Kajsas cafékakor eller mormors chokladflarn! SUPERGODA
Pussis <3

 

Av anna gottfridsson - 19 januari 2010 16:38

Tjatja.
Hemma från skolan nu då, efter skolan hade vi en "skol if" träning, där hela våran skola (dom äldre) får vara med och spela trippel boll turnering emot andra lag. Det var inte speciellt kul eftersom de alltid är som vanligt att killarna divar så jävla mycket, fattar inte varför alla killar ska vara sånna?. Aja nu längtar jag som tusan efter att få in lite mat i magen, och efter det ska jag dra till bandyträningen, det ska bli enormt kul!
 
Juste måste säga att våran nya matte lärare "dilleN" är så oerhört skön  
Puss<3
 

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards