annisss

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av anna gottfridsson - 2 februari 2010 22:59

JACKIE OCH PATRIK VANN !

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Kolla nyss på ph finalen och jag blev GRMYT glad när jackie vann! har alltid hejat på henne
WIIIIIIIIHO  


ehm.... nödvändigt inlägg känner jag.... hehh

Av anna gottfridsson - 2 februari 2010 16:39

Hallåja *dialekt*

Har varit i skolan idag, ovanligt?   . Men dagen rullade på som vanligt, och vi fick kolla på sällskapsresan på bilden haha älskar dom filmerna. Men typ 20 min innan vi slutade för dagen var vi tvugna att gå till BCJF och lyssna på någon föreläsning om miljö, så vi slutade ca halv 4 eller senare. Sedan tog jag emma och malin bussen hem och Emma gick hem till sig och jag drog hem, när jag kom hem väntade en mumsig saftig semla på att bli uppäten av mig, så då var jag lite snäll mot semlan och gjorde som han ville heeh.   
Ska åka och träna bandy om en timma, ska bli väldigt kul eftersom jag älskar innebandy   .

Jag har kommit på att det är enormt tråkigt att skriva på vardagarna eftersom det inte händer någonting alls, men så snäll som jag är så skriver jag iaf, men då får ni vara beredda på enormt tråkiga och korta inlägg ;), eftersom mina inlägg inte brukar vara tråkiga och ko
rta annars hehe    
Pusshej
  BAAAAAAAAAAAAJS

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards