annisss

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av anna gottfridsson - 7 februari 2010 20:53

Halåhalå!


Ska skriva lite om vad som har hänt idag då.
ehmm.... heh.... idag har det inte hänt så mkt hheh  
jag vaknade av att en viss Emma låg och filmade mig när jag sov så enormt snyggt, sedan gick vi upp åt frukost, och kollade på one tree hill, sen kollade vi på datan lite.

Sedan drog vi iväg till match som gick ganska bra, vi förlorade ju, men vi spelade bra iaf, det blev 5-1, lenny gjorde ett super snyggt mål   , och det kunde ha blivit flera mål eftersom vi hade chanser hela tiden!
 


Jag har börjat bli så enormt trött på att vara back på innebandyn, inte för att det är tråkigt, utan för att det alltid är så att forwardsen får beröm bara för att dom kan göra mål och sådant, men vi backar gör minst lika mycket jobb men ingen lägger typ märke på oss, asså nu låter det som att jag tycker att jag är jätte bra och verkligen mååste ha beröm.. men ibland skulle man ju vela höra "åh ni backar gjorde ett grymt bra jobb" eller något sådant, fast nu är det bara "Ni på toppen är så grymt bra, ni har målchanser hela tiden WIHOO"
Inte så jätte kul..

Men ska plugga lite hemkunskap nu
Puss

 
PRIMARK åt vänster  love it :')<333
 
En fontän i london som ändrade färg, super fint, men fick ingen bra bild hehe

Av anna gottfridsson - 7 februari 2010 00:23

Godkväll   


Har precis kollat klart på american pie med malin och emma, fast dom somnade    så var tvungen att kolla på filmen själv, kul!.
Jag var ju i stan idag med emma, det var riktigt mysigt,
jag köpte

3 trosor,
1 knästrumpor,
1 linne,
1 par örhängen
 


ganska lite, men väldigt skönt att ha ;D, laddar upp bilder på det senare.
Nu ska jag nog gå upp och typ sova med Emma tror jag.
Hahaha

Godnatt alla charmtroll

 
old fjortisbild LOVE IT ! YUMMIE, just like candy, ooh ... I know you love me bitches

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards