annisss

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av anna gottfridsson - 5 februari 2010 17:36

Halåja ;D
Idag är det fredag, om ni inte visste det? :O
Idag i skolan så var jag och palex lite busig och snodde en dator till toaletten för att få spela rebubble, eftersom våran lärare upptäckte oss när vi tänlte spela det innan så vi snodde tilbaka den :$ sen var våra klasskamrater så tråkiga så dom challa.... BAJS! :$

Men efter skolan gick jagoch pallan till vivan och köpte kladdiskaka :$, sedan gick vi hem till henne och vi håller på att göra  feta fina maten :O den verkar verklkigen super god!, det är typ potatisskivor, och kött i en stor grytsak, mums, den ska vara inne i 75 min :O.
Intressant jag vet hehe, nu diskar pallan och jag är lite busig och skriver medans FÖRLÅT :$!
Men ska hjälpa henne nu... okej hon är klar heh...
Men skriver mer om min och pallans fredagskväll senare
PUSSHEJ

GAMMAL OCH SNYGG BILD PÅ MIG OCH PALEX
ÄLSKAR MIN BABE
 

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards