annisss

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av anna gottfridsson - 17 februari 2010 20:28

Halååååååja!


Ska inte skriva någonting om dagen, eftersom det inte har hänt något, det ända som hänt är att det har varit skol if i skolan idag och vi missade hela förmiddagen i skolan   , vi vann en match och förlora en... Amen har precis pluggat klart Musik och ska träna lite extra på Engelskan (a)


Detta inlägg skrev jag för att jag ska ladda upp världens bästa låtar  




Min och emmas gammla goding :$, nu får ni en grym video att kolla på också!


"kom så cyklar vi" :$, spola fram tills sången kommer ! eller lyssna på hans grymma presentation
"ludde är populär bland tjejerna det är han"
"han kommer döda oss efter det här"
Ehm jag älskar denna video hehe :$ SNYGGINGAR HEÖA BUNTEN!

  Nyaste låt :$


HÄR ÄR DEN SISTA OCH BÄSTA
HAHAHAHAHHHAHAHAHAH
HAHAHHAHAHAHAHAAH
HAHAHAHAHAHAHAH

Också en gammal goding som man aldrig tröttnar på, alltid lika snygg :$


Pusshej

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards