annisss

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av anna gottfridsson - 15 februari 2010 22:49

Tjaba tjena hallå vi säger så!

Efter skolan idag så drog jag hem till Rebecka men Pallan och rebban, vi spelade ett skojjigt spel som typ innehöll massa andra spel, men vi hann inte spela klart eftersom pallan skulle åka till Ikea med sin pappa  
Jag och Rebecka spelade ett kul spel på datan, sedan spelade vi det grymma mario kart    REBECKA VANN REGNBÅGSBANAN!
Aja efter det så var vi inne på hennes data och kolla på massor med youtube videor och sjöng till massor med sånger hehe kuligt   
Sen kom vi på äkta grymma låten  
Sen kom mamma förbi och hämtade mig, och jag skulle egentligen gå till Emma och hjälpa henne plugga, men jag orkade verkligen inte, så istället försökte jag fixa låtar till mobilen och Ipoden, men såklart kan man aldrig hitta låtarna man vill ha -.-
Aja ska typ ta bort sminket och sådant nu,


Puss på alla söta läsare!


Här är en grymt bra låt som Rebecka visade till mig, den handlar om Mario kart och är grymt bra ju!
5/5 toasters helt klart!

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards