annisss

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av anna gottfridsson - 13 februari 2010 10:38

Godmorgon alla söta!  

Har ganska brottom nu, eftersom vi har sammling till en match om 25 minuter :O

Men ska skriva lite om gårdagen eftersom jag inte skrev någonting igår , eftersom min dator typ fucka upp sig, så kunde inte skriva   .
Aja, Igår så hade vi SO prov som sista lektion, det gick faktiskt bra, skrev 9 sidor  

Sedan drog jag hem till Rebecka då vi åt och fixade massor med saker till Pallans, Iza och Jessicas överaskningsparty   ,
 Hahah Palex och Jerran planerade sina egna fester,  och när dom satte på tåget för att dom trodde vi skule på bio så satte vi på dom ögonbindel och förde dom till Skolan som vi hade hyrt och gjort iordning   .
Sedan hade vi kuloduli i skolan och gjorde massor med roliga saker.   
Dom som var med och gjorde planen : Kajsa Sanna Helene Rebecka Mirre Jag Malin Emma Julia , vi är dom grymma brudarna!

Oj shit!, jag måste packa nu   

Pusshej

 

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards