annisss

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av anna gottfridsson - 26 februari 2010 20:40

Snart kommer Rebecka hit som ska sova här,
och imorgon blir det.........
ROMME

     +   
                                                

                                                  =

Av anna gottfridsson - 26 februari 2010 20:11

Halåja!

Nu är jag hemma från en dags shopping  
Hade enormt behov av kläder och speciellt byxor så fick faktiskt med mig 3 jätte sköna byxor! Dom ljusa satt  SÅ JÄVLA BRA!
Aja lovade att lägga upp bilder på det jag har köpt, och jag bryter aldrig ett löfte  

    
två jeans tights och ett par vanliga svarta tights Dom ljusa var as snygga på!


  As skön tjocktröja från newyorker     
supersött linna från newyorke :$
  Skjorta från gina, jätte fin på!

Fyra jätte snygga örhängen :')

Grymma brillor ;)


          
Deo till armhålan hehe :$                       Anti break nagel skit (a)              

Vem är den snygga bruden? :O

Snygging med dom nya brillorna, det var ganska blått i rummet :$ 

Pusshej

Av anna gottfridsson - 26 februari 2010 12:27

Tjatja   

Igår hade jag en mysig kväll med Palex och Emma då vi åt melon och grönsaker och kollade på Svanprinsessan, riktigt mysigt , älskar dom brudarna.  

Nu ska jag dra till kista med Mammsen och Malin, YEAH, behöver verkligen kläder !
Hihi, visar bild på det jag köpte (om jag hittar något).

Imorgon bär det av till Romme med Rebecka, ska bli as kul ÄLSKAR SKIDOR !
Fast rebban är väll lite bättre än mig (a)

Pusshej
  Snyggabrudar ! (old pic)

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards