annisss

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av anna gottfridsson - 19 februari 2010 14:32

Tjaa alla söta


Idag började vi skolan klockan 9 och begav oss till Ekilla där vi bara satt och frös ihjäl, men mest om fötterna ! Sedan gjorde jag julia Emma och Rebban en isskulptur, det var meningen att det skulle vara en skål, men vi orkade inte göra klart så det slutade med att det blev en hatt till rebban   
Vi slutade 11, så det blev bara två timmars utedag.
Nú är jag hos Emma och hon plattar håret medans jag skriver denna intressanta inlägg   
vi ska ha det super kul idag , eftersom ALLA andra som vi brukar vara med planerade en sak i smyg bakom våra ryggar och bjöd inte in oss, menmen, vi ska hitta på något roligt med andra coolingar! kommer bli skitkul   
Ha en bra fredag alla sötnosar    för det ska vi ha!


Pusshej
där var jag blond... sakna och älska emma (Emmas blogg)
  



Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards