annisss

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av anna gottfridsson - 8 februari 2010 18:52

Halåja   

Har knappt någonting att skriva eftersom det inte har hänt så mkt idag, och jag skrev ju imorse om vad jag skulle göra idag, och hela skoldagen blev så, förutom att vi inte hade någon matte som första lektion så vi hade bara 3 lektioner, sköntskönt!  
Efter skolan var jag med palex, och när vi hade slutat så var jag och pallan som äkta grymma spionerna som gömde oss för julia emma och rebban, och vi var tvungen att springa runt i hela skoaffären i centrum för att dom inte skulle få syn på oss, haha as kul   , sen drog vi hem till henne och sjöng lite lips, sen gick jag hem och åt och nu har jag verkligen inget att göra, men det är lugnt för jag är så cool att jag hittar på lösningar... som att spela rebubbled (rebubbled.com)   
Det var allt jag hade att skriva...

Pusshej
 

Av anna gottfridsson - 8 februari 2010 07:32

Godmorgon godmorgon   

Har precis ätit frukost och jhar gått om tid att skriva ett litet morgon inlägg   
Idag har vi simning vilket betyder att jag inte behöver gör iordning mig någonting idag , eftersom vi nästan har det som första lektion rätt så skönt faktiskt   .
Såhär ser min dag ut idag då:
*en kvarts matte?
*Simning
*Svenska
*Lunch
* hemkunskap

Som ni ser är det en rätt chill dag, förutom att vi måste gå till simhallen, gå tillbaka till skolan för en lektion och sedan gå till gröna dalen där vi har hemkunskap. (grönadalen och simhallen ligger nästan bredvid varandra). Fast har man bra motion så klarar man allt   
Men ska gå och borsta tänderna nu
Pusshej

 
Gammal bild på världens snyggasste brutta = JAG :$

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards