annisss

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av anna gottfridsson - 14 februari 2010 16:40

Det är ju som sagt alla hjärtans dag idag, min dag kommer se enormt tråkig ut,

*hemma chilla
*Träning
*duscha, typ kolla Tv


Det är ju skola imorogon och då pallar man inte göra något ju hehe!
Men ska dra på träning nu!
Detta inlägg gjorde jag främst för att lägga upp bilder från i fredags! så enjoy  

  YEAH!

kvällen började med tårta och läsk :$

  Bara mallan va beredd på denna bild :O


 

Mallan beredd igen :O

 

SnyggingAnnis och SnyggingLenis :D

  Snyggbild på födelsedagsbarnen x)

Dom kötta tårtan på en gång :$

  Sanning och konka ;)

 

Stackars emma fick sugmärken från alla deltagare

(12 stycken tror jag)

 

Snyggingarna ;D



  återigen sanning och konka

återigen mallan är beredd på bild ;D

 

Mirre fick strippa ;)

 

och hon va grym ;D

  Jessica får smisk för hon är en stygg flicka :$

och rebban fick äran att smiska ;D

  Avslutande bild på en av tårtorna ;D

Snodde alla bilder och hela texten av pallan :$ förlåt


Av anna gottfridsson - 14 februari 2010 12:07

Godmorgon, godmorgon sötisar  


Glömde totalt skriva igår på kvällen, men skriver vad jag gjorde igår nu då  
Först var det match som jag skrev i mitt förra inlägg, matchen gick enormt bra faktiskt, fast jg och jessica fick köra varrannat byte, men det var kul ändå , resultatet var ju inge vidare men vi spelade faktiskt SUPER bra, och jag blev matchens lirare sedan  
Kom hem ca 5 efter matchen, då drog jag lite senare till Emma och vi kollade lite på big momma house 2 som gick på tv. Sedan ringde Sanna och Kajsa och fråga om vi kunde leka med dom, självklart sa vi ja, och vi gick till centrum för att möta dom!.
Sedan gick vi runt lite innan vi bestämmde oss för att tågluffa? så vi åkte till jakan och kajsa kissa där haha .
Vi skämde ut oss regält mkt, men det var super kul!


Idag har jag träning klockan fem och innan den vet jag inte vad jag ska göra, tror jag kommer sitta hemma, vilket är väldigt skönt  


Pusshej
       Snygging! 

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards