annisss

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av anna gottfridsson - 18 februari 2010 22:05

Jag kollade på gamla bilder på en BDB användare som vi i vårt innebandylag skaffade för att lägga upp en del bilder som vi tog på vår första springträning där det inte kom någon tränare, så vi var tvungna att ta tag i träningen själv, så vi bestämde oss för att springa till en badplats och sedan ta ett dopp    , MINNEN  !
Älskar er brudar + Becko och Johanna som tog alla bilder och också var med och sprang

Klicka på bilderna om ni vill se bilderna större!

                                         

Av anna gottfridsson - 18 februari 2010 21:11

Tjenare

Satt kvar i skolan i typ en timme idag och jobbade teknik med Pallan (a) vi ligger typ på MVG på byggande av väderkvarn och vår faktatext som blev 3 sidor! Duktiga vi är  
Sedan drog vi hem och gjorde mysde och lekte, sedan följde jag med henne och handla och nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen och få fint lent hår   
Imorgon är sista dagen innan sportlov och just denna dagen ska spenderas i Ekilla(en strand9 det gör vår skola varje år (a), det kommer vara grymt kallt men jag hoppas vi får upp en brasa
  

Pusshej

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards