annisss

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av anna gottfridsson - 20 februari 2010 11:41

Godmorgon !

Rebecka åker just nu tåg till Malmö och jag är så snäll att jag pratar i telefon med henne medans, fast teckningen dör hela tiden (a).

Ska berätta lite om gårdagen, det började med att jag och Emma åkte hem till Andreas där vi kollade en liten stund på en film, sedan fick vi skjuts hem och då åt vi  
Sedan drog vi ut igen och träffade Philip Shahin och någon Niklas?, det var väldigt BORING, så vi var bara där i några minuter innan vi gick vidar till Helena och Alexandra där vi var i några minuter, sedan åkte vi till stan för att dom skulle fixa en sak och vi skulle träffa Sanna Kajsa och Jessica där, sedan åkte vi allihopa till Spånga där vi tänkte träffa Fabian och hans vänner, fast han kom för sent så vi hann åka innan eftersom vi var tvungen att ta nästa tåg tillbaka, fast Jessica stannade i Spånga för att sova hos Fabhoe.
Sedan gjorde vi inte så mycket sprang bara runt och hade kul!   

Idag har jag hemma  Match, sammling klockan kvart över 4, innan det vet jag inte vad jag ska göra, men efter det ska jag dra på restaurang med familjen och lite släkten för att fira Pappa som fyller ...? OOPS  
Sedan drar jag förmodlingen ut och gör något kul med Emma och några tror jag   
DET ÄR JU FÖRFABIAN SPORTLOV WIHOO!



LÅNGT OCH INTRESSANT INLÄGG!


- En snygg bild från "Ekilladagen" förra året!, tog tyvärr inga bilder detta år!
 

Presentation


Tjaba!
Heter Anna är 15 år (ska fylla 16)
Detta är en helt ointressant blogg pm mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards